ambasadorwschodu.pl | Kapituła
19886
page,page-id-19886,page-parent,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Kapituła Gali Ambasadorów Wschodu nie ma charakteru zamkniętego. W każdej edycji pojawiają się nowe postaci: przedsiębiorcy, samorządowcy, artyści, ale również laureaci poprzednich edycji. To zróżnicowanie i przechodniość mają zapewnić Kapitule szeroką perspektywę i wysoką obiektywność. Dotychczasowi członkowie Kapituły to m.in.:

Daniel Parol

red. naczelny Kraina Bugu

Wydawca magazynu „Kraina Bugu”.

parol-350x350
leszek-stafiej-foto

Leszek Stafiej

ekspert ds. komunikacji społecznej

Publicysta marketingowy, dziennikarz, specjalista ds. komunikacji społecznej. Autor cyklów seminaryjnych i programów edukacji społecznej, komunikacji i marketingu regionalnego, etyki biznesu i korporacyjnej odpowiedzialności społecznej. Pomysłodawca, współautor i współproducent cyklicznych programów telewizyjnych „Miliard w rozumie”, „Kochamy polskie seriale”,” Kochamy polskie komedie”; pionier reklamy w Polsce.

Barbara Luszawska

Centrum Kultury, Landart Festiwal

Lubelska animatorka kultury,od wielu lat prowadzi Impresariat Centrum Kultury w Lublinie,organizatorka i pomysłodawczyni wielu projektów interdyscyplinarnych, a od 2009 r.międzynarodowej imprezy Lublin Jazz Festiwal. Współprace z Jarkiem Koziarą rozpoczęła od 2008 roku od realizacji małych projektów przy granicy polsko-ukraińskiej w ramach Europejskich Dni Dobrosąsiedztwa. Od 2010 roku jako Fundacja Latająca Ryba wspólnie realizują i są kuratorami projektu Land Art Festiwal.

basia
sulisz-kz-1

Waldemar Sulisz

dziennikarz, Europejski Festiwal Smaku

Rocznik 1956. Absolwent Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły w Dębicy (skończyli je także Anna Augustynowicz, Tadeusz Łomnicki, Krzysztof Penderecki), studia magisterskie i doktoranckie na KUL pod kierunkiem prof. Ireny Sławińskiej. Uczeń prof. Władysława Panasa. Akustyk w Scenie Plastycznej Leszka Mądzika. Założyciel Teatru Studyjnego, pierwszej impresaryjnej sceny w Lublinie. Prezes Kresowej Akademii Smaku, organizator Ogólnopolskich Turniejów Nalewek Kresowych. Pomysłodawca i dyrektor Europejskiego Festiwalu Smaku. Autor licznych publikacji i albumu o Leszku Mądziku “Mój teatr”. Od 20 lat odkrywa kulinarną przeszłość Lubelszczyzny, prowadzi warsztaty i pokazy kulinarne. Prywatnie miłośnik fotografii, ogrodów, bulterierów i antyków.

Janusz Chrostowski

ekspert ds. komunikacji marki

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem zarządzania działami marketingu polskich i zagranicznych firm. Od początku kariery związany z marketingiem strategicznym.
Prywatnie folkloru Polesia.

JCH
mal

Małgorzata Majewska

Sandler Training, TPSI

Trener sprzedaży, konsultant i coach. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu, rozwoju firm i ludzi. Wykorzystuje metodologię sprzedaży firmy Sandler w swojej misji — szkoleniu i doradzaniu innym na ich drodze do trwałego sukcesu. Pracuje z firmami oraz osobami indywidualnymi nad zwiększaniem sprzedaży i przychodów.

Barbara Chwesiuk

Grupa Bialcon

Założycielka i główna projektantka firmy odzieżowej Bialcon, której siedziba oraz główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej. Zaangażowana w działania na rzecz lokalnego rozwoju. Jest jedną z osób wspierających i zaangażowanych w uruchomienie pierwszej w powiecie bialskim Spółdzielni Socjalnej Progress, dającej szansę wejścia na rynek pracy osobom bezrobotnym. Działa w Bialskim Stowarzyszeniu Kobiet, należy do kapituły konkursu Wyjątkowa Bialczanka. Członkini Prezydium Bialskopodlaskiej Izby Gospodarczej w Białej Podlaskiej.

barbara_ch
Gonera

Hubert Gonera

Landbrand

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający firmy landbrand zajmującej się rozwojem i promocją turystyki oraz brandingiem. Współpracował z samorządami i organizacjami turystycznymi w całej Polsce realizując i wdrażając szereg strategii i programów turystycznych oraz dotyczących marek miejsc i kulinariów. Jego zespół opracował plany rozwoju turystyki między innymi dla Gdyni, Słupska czy Warszawy. Wielokrotnie pracował także na wschodzie między innymi dla woj. lubelskiego, warmińsko-mazurskiego i podlaskiego. Opracował plany rozwoju turystycznego Białegostoku, Lublina, Powiatu Radzyńskiego, Gminy Puławy. Obecnie doradza między innymi Białowieży. Współtworzył Lokalną Organizację Turystyczną LOT nad Bugiem, Podlaski Szlak Sakralny oraz Podlaski Szlak Kulinarny. Uważa, że drogą do sukcesu jest zawsze odkrycie i wyeksponowanie tożsamości miejsca i współpraca na każdym etapie jej tworzenia od planowania po promocje. Chodź na co dzień mieszka w Poznaniu na wschód wraca niczym bumerang. Wschód jego zdaniem ma tożsamość złożoną i łagodną jak nurt Bugu, tajemniczą i piękną niczym Puszcza Białowieska i Roztocze i co najważniejsze najserdeczniejszych mieszkańców.

dr Ewa Glińska

Politechnika Białostocka

dr hab. nauk o zarządzaniu w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego; profesor Politechniki Białostockiej; autorka i współautorka blisko dwustu publikacji naukowych, a także kilkudziesięciu strategii rozwoju lokalnego i ekspertyz dla jednostek samorządu terytorialnego; posiada doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi, dotyczącymi tematyki zarządzania miastem i regionem.

Ewa-Glinska
pirog

dr Krzysztof Piróg

Uniwersytet Rzeszowski

Socjolog, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autor publikacji m.in. z zakresu socjologii miasta, rozwoju regionalnego oraz ewaluacji polityk publicznych. Współautor monografii: „Postawy Młodzieży Ponadgimnazjalnej wobec przeszłości i historii Polski XX w.”, „Rzeszowskiej Diagnozy Społecznej 2015”, „Rzeszowskiej Diagnozy Społecznej 2017” oraz raportu „Miasta województwa podkarpackiego – perspektywy rozwoju”. Uczestniczył w realizacji kilkudziesięciu projektów badawczych.

Piotr Duda

Festiwal Stolica Języka Polskiego

Pomysłodawca i producent Festiwalu Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie.

duda
foto2018-JJ

Jacek Janowski

 

Specjalizuje się w marketingu terytorialnym. Jego domeną jest kształtowanie i promocja produktu turystycznego. Jest współautorem, jednego z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez POT, konkursu „Na najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat POT” i wprowadzenia kategorii Złoty Certyfikat oraz modelu wspólnej organizacji konkursu z regionalnymi organizacjami turystycznymi.